/image/44/9/peugeot_308gti_2015_115_fr_300x300.33449.png

PEUGEOT

TEHNOLOGIJA

Lako upravljiv, reaktivan motor, sportski ispuh, ovjes visokih performansi, odlično dimenzionirane kočnice, svaki sastojak je prisutan i sudjeluje u stvaranju iznimnog PEUGEOT SPORT iskustva.

POTPIS PEUGEOT SPORT

/image/48/2/peugeot_308gti_2015_077_fr-960x460.33482.jpg

Prednji ovjes u potpunosti je jedinstven za ovaj model. Specifična tvrdoća opruga i amortizera, amortizeri s progresivnim graničnikom hoda i mekši prednji stabilizator pružaju bolje prijanjanje i bolji odnos između upravljanja prednje i stražnje osovine. Stražnji ovjes također je unaprijeđen specifičnim oprugama i čvršćim prihvatima ovjesa.

LDOTICAJ S CESTOM

/image/48/3/peugeot_308gti_2015_118_fr-960x460.33483.jpg

Odziv na upravljač iznimno je direktan i automobil odlučno skreće u zavoj zahvaljujući optimiziranoj geometriji ovjesa. Nagib prednjih kotača povečan jer na -1,67° naspram -0,6° kod klasičnog modela 308 dok je istodobno povećana krutost stražnjeg ovjesa. Za postizanje čim manje mase vozila i dijelovi ovjesa optimizirani su, poput aluminijskih ramena ili šupljih stabilizatora. Upravo ovako uravnoteženo podvozje omogućuje visok nivo povjerenja prilikom visoko dinamičnih manevara upravljanja.

Detalji su važni i ispod površine. Inžinjeri Peugeot Sporta posebnu pažnju su obratili na gumene izolatore i nosače ovjesa i motora, koji su za model GTi specifično formulirani kako bi pružili veću dinami-čnost i bolji odziv na upravljanje. Rezultat je očit, upravljanje je direktno i bez kašnjenja.

TORSEN® DIFERENCIJAL OGRANIČENOG PROKLIZAVANJA

/image/06/6/peugeot_308gti_2015_118_fr-960x460.41066.jpg

Ekskluzivno dostupan na modelu 308 GTi by PEUGEOT SPORT, diferencijal ograničenog proklizavanja Torsen® integralni je dio mjenjača. Njegova je funkcija poboljšanje dinamike automobila u zavoju i prijenosa snage na podlogu. Zahvaljujući boljem rasporedu okretnog momenta na oba prednja kotača, on prenosi okretni moment na kotač s boljim prijanjanjem na cestu te omogućuje raniju aplikaciju snage na izlasku iz zavoja i bolje ubrzanje, pogotovo na skliskoj podlozi.

Uz potpuno mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, i ESP sustav specifično je podešen za ovaj model. On sada dopušta dinamičniju vožnju i veči stupanj zanošenja prije stabilizacije vozila. ESP sustav moguće je i u potpunosti isključiti jednim pritiskom na tipku ESP Off.

/image/48/4/peugeot_308gti_2015_067_fr-690x310-v2.33484.jpeg

PRECIZNA MEHANIKA

Uz potpuno mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, i ESP sustav specifično je podešen za ovaj model. On sada dopušta dinamičniju vožnju i veči stupanj zanošenja prije stabilizacije vozila. ESP sustav moguće je i u potpunosti isključiti jednim pritiskom na tipku ESP Off

/image/48/5/peugeot_308gti_2015_070_fr-211x211.33485.jpg

DRIVER SPORT PACK

/image/48/6/peugeot_308gti_2015_147_fr-293x200.33486.jpg
/image/06/2/peugeot_308gti_1506js076-286x310.41062.jpg
/image/05/8/peugeot_308gti_1506js087-633x400.41058.jpg

Paket Driver Sport Pack nudi vozačima željnim zabave mogućnost dodatnog pojačanja sportske atmosfere. Pritiskom na prekidač SPORT instrumenti i centralni ekran ističu se crvenom bojom, središnji LCD ekran na instrument ploči pruža dodatne informacije o radu motora (snaga, okretni moment, tlak turbo punjača, bočna i uzdužna ubrzanja), pojačava se zvuk motora (preko audio sustava) i mijenja mapiranje papučice gasa..