PEUGEOT

/image/64/7/novi_308_122014.42647.jpg

PEUGEOT

Novi Peugeot 308 sadrži brojne tehnološke inovacije koje pridonose većem užitku vožnje, udobnosti i sigurnosti.

EKRAN OSJETLJIV NA DODIR

i

U Novom 308, Peugeot predstavlja novu arhitekturu mjesta vozača: PEUGEOT i-Cockpit, koji donosi potpuno nov ugođaj vožnje. Minimalistički dizajn ističe 9,7 inčni ekran osjetljiv na dodir te centralni upravljački gumb koji je inspiriran vrhunskim Hi-Fi uređajima visoke klase.

AUDIO SUSTAV

i

Ekran osjetljiv na dodir kompatibilan je sa nizom vanjskih uređaja, zahvaljujući audio i USB ulazu. Odaberite glazbu prema naslovnici albuma, slažite liste za reprodukciju, i pohranite svoju omiljenu glazbu. Sustav je opremljen sa 6.9 GB prostora za pohranu, uz opciju navigacije. Na ekranu možete reproducirati i fotografije.

/image/69/8/08.42698.jpg

ELEKTRIČNI SERVO UPRAVLJAČ

Zahvaljujući potpuno električnom servo upravljaču, Novi Peugeot 308 dodatno smanjuje emisiju CO2. Dodatna prednost je još lakše upravljanje u gradu uz iznimno kompaktan radijus okreta novog 308.

/image/71/7/23.42717.jpg

AERODINAMIKA

Novi dizajn donosi i prednosti u aerodinamičnosti. Novi Peugeot ostvaruje koeficjent otpora zraka, Cx i SCx koje su dosad nezabilježene u ovom segmentu i iznose 0.28 i 0.63. Ovi rezultati značajno pridonose maloj potrošnji goriva i emisiji CO2.

KAMERA ZA VOŽNJU UNAZAD

i

Kamera za vožnju unazad prikazuje ono što ne možete vidjeti iza automobila, te dodatno upozorava zvučnim signalom na prepreke. Automatski se pali prilikom prebacivanja u brzinu za vožnju unazad.

SUSTAVI ZA POMOĆ U VOŽNJI

i

Novi Peugeot 308 donosi niz sustava koji pridonose sigurnosti vozača i putnika, poput Paketa pomoći u vožnji, koji sadrži aktivni regulator brzine vožnje, upozorenje na opasnost od sudara i automatsko kočenje u slučaju opasnosti. Daleko više od obične skupine tehnologija, oprema Novog Peugeot 308 rezultat je razvoja gdje ništa nije prepušteno slučaju. Paket pomoći u vožnji sadrži, između ostalog, upozorenje na vozila u mrtvom kutui, funkciju Park Assisti, kameru za vožnju unazadi, otključavanje i pokretanje motora bez upotrebe ključai te električnu parkirnu kočnicui.

 

/image/71/2/41.42712.jpg

PALJENJE VOZILA BEZ KLJUČA

Kao zamjena za tradicionalni ključ, ovaj sustav vam omogućava da otključate vozilo i pokrenete te zaustavite motor samo pritiskom na Start/Stop gumb.

/image/68/1/surveillance-peugeot-nouvelle-308.42681.jpg

SUSTAV ZA KONTROLU MRTVOG KUTA

Zahvaljujući senzorima u prednjim i stražnjim branicima, ovaj vas sustav upozorava na prisustvo drugog vozila u mrtvom kutu.

ARHITEKTURA EFIKASNOSTI

Zahvaljujući svojoj kompaktnosti Novi Peugeot 308 je značajno lakši. Uz manje dimenzije, 47mm niži, 23 mm kraći i 10 mm uži, on je lakši od svog prethodnika. Čak 70 kg mase ušteđeno je zahvaljujući potpuno novoj EMP2 platformi.

EFIKASNA OPREMA

Sva oprema vozila osmišljena je kako bi se umanjila ukupna masa. Novo podvozje značajno je lakše zahvaljujući šupljim stabilizatorima i uporabi aluminijskih komponenti. Čak i sustav kočenja, dizajniran sukladno manjoj masi vozila,  doprinosi smanjenju ukupne mase.

ELEKTRIČNA PARKIRNA KOČNICA

/image/71/2/41.42712.jpg

Najviši nivo Novog Peugeota 308 opremljen je sa električnom parkirnom kočnicom. Ona se automatski aktivira prilikom gašenja motora. Hill Assist funkcija pomaže vozaču prilikom kretanja na uzbrdici automatskom aktivacijom kočnica kako vozilo ne bi klizilo unazad prilikom kretanja.

EFIKASNOST

/image/68/5/efficience-peugeot-nouvelle-308-video.42685.jpg

Od samog početka, Novi Peugeot 308 bio je osmišljen kao kombinacija performansi i iznimne ekološke osviještenosti. Uporabom novih tehnologija i posvećivanju pažnje i najsitnijim detaljima uspješno je smanjena masa vozila za 140 kg u odnosu na prethodnika.
Njegova silueta donosi iznimnu aerodinamiku dok novi motori donose sasvim novi nivo efikasnosti, uz potrošnju od svega 3,1 l/100 km i emisiju CO2 od manje od 82 g / km.