/image/60/5/peugeot_par_2015_150_fr.33605.jpg

PEUGEOT

SIGURNOST

Novi Partner Tepee nudi sustave sigurnosti posljednje generacije, kako one elektronske, tako i ojačanu stukturu vozila koja absorbira energiju u slučaju sudara.

KAMERA ZA VOŽNJU UNAZAD

/image/64/0/peugeot_par_2015_394_fr.33640.jpg

Kamera za pomoći automatski se aktivira prilikom ubacivanja u brzinu za vožnju unatrag te vizualizacijom na zaslonu pruža pomoć prilikom manevra vožnje ili parkiranja.

PREDNJI I STRAŽNJI PARKIRNI SENZORI

/image/63/6/peugeot_par_2015_090_fr.33636.jpg

Sustavi upozorava na udaljenost od prepreka i tako olakšava manevriranje u skučenim prostorima. Dostupan je u izvedbi sa senzorima na stražnjem, odnosno prednjem i stražnjem dijelu vozila.

GRIP CONTROL®

/image/63/4/peugeot_par_2015_256_fr.33634.jpg
/image/63/7/peugeot_par_2015_092_fr.33637.jpg

Kako bi uživali i u zahtjevnijim uvjetima, Grip Control®i upravljačka elektronika poboljšava vozne karakteristike putem  inovativnog sustava kontrole pogona koji se prilagođava svim vrstama terena, u snijegu, blatu ili pijesku.
Prekidač na armaturnoj ploči vam omogućuje da odaberete način rada sustava i prepustite se spokojnoj vožnji.

POMOĆ PRI KRETANJU NA UZBRDICI

Hill Assist sustav kratkotrajno driži vozilo na uzbrdici stacionarno kako bi vozač lakše premjestio nogu s papučice kočnice na papučicu gasa bez da mu vozilo klizne unazad.

ESP

/image/63/9/peugeot_par_2015_507_fr.33639.jpg

ESP sustav u svakom trenutku vožnje uspoređuje informacije koje prenosi detektor pokreta smješten u upravljaču s onima iz središnjeg detektora oscilacije. Na taj način pravodobno se može ustanoviti svako prejako ili preslabo skretanje vozila i vratiti ga, naravno u okvirima zakona fizike, u njegovu prvotnu putanju. Sustav protiv proklizavanja (ASR) djeluje na kočnice i kontrolira motor u slučaju slabog prijanjanja kotača uz cestu kako bi spriječio njihovo proklizavanje.

REGULATOR/LIMITATOR BRZINE

/image/63/8/peugeot_par_2015_371_fr.33638.jpg

Regulator brzine / Tempomat, automatski održava odabranu konstantnu brzinu vožnje, dok limitator ograničava maksimalnu brzinu vozila na unaprijed odabranu vrijednost.

SVJETLA ZA MAGLU SA OSVJETLJENJEM UNUTARNJEG DIJELA ZAVOJA

Prednje svjetlo za maglu automatski se pali na unutarnjoj strani zavoja pri brzinama manjim od 40 km/h. Upotreba ovog dodatnog svjetla osigurava bolju preglednost i olakšava manevar parkiranja ili vožnje zavojitim cestama.