PEUGEOT INSTINCT CONCEPT

Povećana sloboda

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT

Tko nije sanjao automobil koji pruža potpunu bezbrižnost uz istodobno odlično snalaženje u okolini? Automobil koji nas razumije i poznaje do te mjere da može predvidjeti sve naše želje? Automobil koji postaje dijelom nas samih? Automobil koji uklanja sve prepreke te sve čini fluidnim i jasnim?

Za PEUGEOT ključna riječ u tom području glasi: sloboda. Sloboda izbora stila vožnje i doživljaja. Sloboda kretanja. Naš zoran prikaz te slobode zove se PEUGEOT INSTINCT CONCEPT.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT, ukratko

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT stvoren je prema ideji u čijem je središtu sloboda. Sloboda izbora stila vožnje, sloboda kretanja, sloboda koju pruža povezivanje. Taj koncept podjednako odgovara željama i potrebama korisnika automobila.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT predstavlja neraskidivu sponu između Marke i doživljaja zadovoljstva koje pruža iskustvo autonomnog automobila kako ga vidi PEUGEOT.

Autonomna vožnja predstavlja sljedeću revoluciju automobila. Svi će proizvođači morati razviti tu tehnologiju. Marke će se razlikovati po načinu na koji će je ukomponirati.

Prvi put u svijetu funkcionalna je platforma IoT (1) integrirana u automobil. Riječ je o platformi Samsung ARTIK Cloud, koja automobil spaja s cloudom njegovog vlasnika.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT razvija se u sinergiji sa svim povezanim uređajima kako bi se mobilnost živjela na nov način. Automobil preuzima podatke koje korisnik želi dijeliti s njim, podatke s pametnog telefona, povezanog sata ili iz pametne kuće.

Svakodnevne aktivnosti sada se odvijaju bez prekida, kontinuirano. Od kuće do posla i slobodnog vremena, PEUGEOT INSTINCT CONCEPT predstavlja novu, posve fluidnu paletu uporabe.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT nudi četiri načina kretanja automobilom, dva za vožnju (Drive Boost ili Drive Relax) i dva autonomna (Autonomous Sharp ili Autonomous Soft).

Uz PEUGEOT Responsive i-Cockpit redefinirana je unutrašnjost kako bi odgovarala potrebama autonomne vožnje. Sučelja se konfiguriraju prije, tijekom i nakon vožnje, ovisno o odabranom načinu kretanja i profilu korisnika.

U svim okolnostima vozač i dalje ima potpunu kontrolu nad automobilom PEUGEOT INSTINCT CONCEPT. U načinu kretanja Autonomous, automobil može izvršiti naredbu ili manevar putem i-Devicea ugrađenog u središnju konzolu.

PEUGEOT INSTINCT CONCEPT predstavlja shooting brake bezvremenskog stila. Aktivni aerodinamični elementi daju obrise toj iznimno pročišćenoj silueti.

(1) Internet of Things / Internet stvari

PEUGEOT 3008 DKR - trostruka pobjeda na reliju Dakar 2017.

Peugeot 3008 DKR

Nakon gotovo 9000 km avanture kroz Paragvaj, Boliviju i Argentinu, 3008 DKR s ekipama Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena i Despres/Castera tim su redoslijedom stigli u Buenos Aires, osvojivši prva tri mjesta na reliju DAKAR.

 FRANCUSKA TROBOJNICA

Trideset godina nakon prve pobjede na reliju Dakar, Peugeot je još jednom pokazao francusko umijeće zabilježivši sjajnu trostruku pobjedu. Za upravljačem automobila PEUGEOT 3008 DKR bila je najtrofejnija ekipa u povijesti relija Dakar, Peterhansel/Cottret, koja je francuski trobojni barjak visoko ponijela na južnoameričkom tlu, preko rute prepune zamki na kojoj su se ispreplitale brojne visinske dionice, otežano snalaženje po zahtjevnim područjima i hirovite vremenske prilike. Utrku 2017. obilježila su mnoga iznenađenja. Vodeće ekipe izmjenjivale su se, a da nijedna nije ušla u odlučujuće vodstvo.

 NOVI REKORD ZA „GOSPODINA DAKARA”

Za broj 13 obično se misli da donosi nesreću. Rijetki se usuđuju uzeti ga za svoj sretan broj. Stéphane Peterhansel svakako bi se mogao pridružiti tom klubu sada kad je odnio svoju trinaestu pobjedu na reliju Dakar (šesta na motociklu, sedma u automobilu), čime je dodatno povećao svoj rekord. Odvozivši gotovo savršenu utrku, Stéphane Peterhansel i Jean-Paul Cottret zabilježili su svoj sedmi po redu zajednički uspjeh, čime je Jean-Paul postavio novi rekord pobjeda za suvozače.

 PRVACI KOJI BRZO UČE

Svojim drugim sudjelovanjem na reliju Dakar, dvojac Sébastien Loeb/Daniel Elena zadivio je svojim napretkom, pokazavši se najbržom ekipom izazova, vladajući istodobno i ritmom utrke i navigacijom. Kvar motora na četvrtoj etapi nažalost ih je stajao 26 minuta, koje su se pokazale odlučujućima na ciljnoj liniji. Osvojivši drugo mjesto, ekipa br. 309 drugu je godinu zaredom osvojila počasni naslov najboljih natjecatelja s pet od deset etapnih pobjeda.

 PRVI PUT MEĐU NAJBOLJIMA NA RELIJU DAKAR U KATEGORIJI NA ČETIRI KOTAČA

Nakon što su prošle godine osvojili sedmo mjesto, Cyril Despres i David Castera okusili su radost pobjedničkog postolja, na koje su se već popeli u kategoriji motocikala (pet pobjeda za Cyrila i jedno treće mjesto za Davida). Ekipa automobila PEUGEOT 3008DKR br. 307 također je zabilježila svoju prvu pobjedu na posebnoj etapi relija Dakar u kategoriji automobila te je čak došla na čelo ukupnog poretka na kraju izrazito zahtjevne etape. Time je potvrdila svoj neosporni uspon.

 NESREĆA NA RUTI

Nakon što je još jednom pokazala vrhunac svoje brzine, ekipa Sainz/Cruz nažalost nije mogla završiti ovaj reli Dakar u trenutku, a imala je izglede izbiti na čelo utrke. Španjolski se dvojac prevrnuo tijekom četvrte etape pa je bio prisiljen povući se iz utrke i vratiti se u kamp u Tupizi. Nažalost, vozilo br. 304 nije bilo moguće popraviti u preostalom vremenu.

 DOSTOJNI NASLJEDNIK

Zamijenivši model PEUGEOT 2008DKR, koji je prošle godine odnio pobjedu, model PEUGEOT 3008DKR nije podbacio u ulasku na najzahtjevniji rally-raid na svijetu. Nasuprot konkurentskim vozilima s četiri pogonska kotača, model 3008DKR s dva pogonska kotača pokazao je primjerenost tehnoloških odabira tima Peugeot Total. Unatoč nepovoljnim normativnim promjenama (smanjenje usisnika zraka turbomotora), trud koji je posljednjih mjeseci uložen u rad na motoru i ovjesima urodio je plodom. Osim toga, karoserijom po uzoru na model SUV Peugeot 3008 omogućen je napredak aerodinamike, što je pridonijelo većim maksimalnim brzinama.

 ZLATNI USPJESI

Trostruka pobjeda koju je ostvario tim Peugeot Total obogaćuje već impresivnu zbirku nagrada marke PEUGEOT s relija Dakar. Riječ je o šestoj pobjedi Marke od sedam sudjelovanja na ovom sportskom izazovu te o drugoj trostrukoj pobjedi.

 Uspjesi marke PEUGEOT na reliju Dakar: 
1987. pobjeda, Vatanen/Giroux (205 T 16 Grand Raid) 
1988. pobjeda, Kankkunen/Piironen (205 T 16 Grand Raid) 
1989. dvostruka pobjeda, Vatanen/Berglund (405 T 16 Grand Raid), Ickx/Tarin (405 T 16 Grand Raid) 
1990. trostruka pobjeda, Vatanen/Berglund (405 T 16 Grand Raid), Waldegard/Fenouil (405 T 16 Grand Raid), Ambrosino/Baumgartner (205 T 16 Grand Raid) 
2016. pobjeda, Peterhansel/Cottret ( PEUGEOT 2008DKR) 
2017. trostruka pobjeda, Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena i Despres/Castera (svi s modelom PEUGEOT 3008DKR) 
 
KLJUČNE BROJKE RELIJA DAKAR 2017. 
 
PRIJEĐENI KILOMETRI: 8823 km, od kojih se za 4093 km vrijeme mjeri u dvanaest etapa. 
ETAPNE POBJEDE: 9 od ukupno 12, od kojih 5 za ekipu Loeb/Elena (2., 5., 8. i 11. etapa), 3 za ekipu Peterhansel/Cottret (3., 7. i 11. etapa), 1 za ekipu Despres/Castera (4. etapa). 
DVOSTRUKE I TROSTRUKE POBJEDE: 5 dvostrukih (3., 7., 8., 10. i 11. etapa) od kojih su 3 trostruke (3., 8. i 10. etapa). 
REDOSLIJED VODSTVA: Loeb/Elena (2., 3. i 8. etapa), Despres/Castera (4. etapa), Peterhansel/Cottret (5., 7., 10. i 11. etapa). 
NAJVEĆA BRZINA: 203 km/h (2. etapa). 
NAJVIŠA TEMPERATURA: 45 °C (2. etapa). 

NOVI SUV PEUGEOT 3008 JE HR AUTO 2017

Prestižna titula za PEUGEOT SUV 3008

3008

Novi SUV Peugeot 3008 osvojio je prestižnu titulu HR AUTO 2017 od Zbora automobilskih novinara HND-a. Nagradu je primila Gordana Brlek, generalna direktorica Citroën, DS i Peugeot na svečanosti koja se održala u Hrvatskom novinarskom društvu, u prisutnosti glavnih aktera iz svijeta automobila u Hrvatskoj.

NOVI PEUGEOT EXPERT FURGON LANSIRAN U HRVATSKOJ

Novi Expoert Furgon

Novi Peugeot EXPERT dio je obnovljene ponude i razvoja komercijalnog položaja Marke na tržištu gospodarskih vozila.

Novi prepoznatljivi elementi dizajna PEUGEOT daju mu snažan i privlačan karakter, izražavajući robusnost i suvremenost.

Izrađen je na sasvim novoj bazi te se odlikuje svim prednostima modularne platforme EMP2 kao što su kompaktnost, smanjena masa, učinkoviti motori s emisijom CO₂ od 133 g/km i kvaliteta. U segment uvodi inovativnu opremu kao što su automatska klizna bočna vrata, modularnost kabine uz Moduwork, Active Safety Brake, kamera za vožnju unatrag s funkcijom VisioPark, navigacijski sustav 3D povezan s internetom.

Novi Peugeot EXPERT odlikuje se najvećom nosivošću od 1400 kg te se nudi u tri duljine, od jedinstvene izvedbe Compact od samo 4,60 m pa sve do duljine 5,30 m. Taj je furgon posebno prilagođen kretanju po gradu, zahvaljujući visini od samo 1,90 m. Kada je riječ o sigurnosti, valja naglasiti da je u svojoj kategoriji dosegao visoku razinu, odnosno da je dobio 5 zvjezdica na testiranjima Euro NCAP.

HRVATSKI TELEKOM – PEUGEOT : ŽIVJETI ZAJEDNO!

HRVATSKI TELEKOM – PEUGEOT : ŽIVJETI ZAJEDNO!

Peugeot - HT

Tvrtka Hrvatski Telekom u marki Peugeot je prepoznala pouzdanog poslovnog partnera te je odlučila nastaviti suradnju i u 2016. godini. Za potrebe svog svakodnevnog poslovanja, Hrvatski Telekom je obnovio svoj vozni park s novim kontingentom od 52 vozila.

Radi se o modelu Peugeot 208 Business, dostavnoj izvedbi bestsellera marke Peugeot. Vozila su isporučena početkom listopada, a ovaj model će odgovoriti na izazove svakodnevnog poslovanja. Ovom isporukom, Hrvatski Telekom u svom voznom parku sada ima gotovo 400 vozila marke Peugeot.

Peugeot u ponudi ima kompletnu, modernu i raznoliku gamu lakih gospodarskih vozila, koja nudi optimalan omjer cijene, kvalitete i pouzdanosti i koji odgovaraju na svaki zadatak koji stavite pred njih. Raspon korisnog volumena se kreće od 1,06m3 na najmanjem LKV modelu, 208 do 17m3 na pouzdanom i izdržljivom Boxeru. Od studenog, obitelji lakih gospodarskih vozila Peugeot pridružio se i Novi Peugeot Expert.

Novi PEUGEOT 5008

SUV u sasvim novom svjetlu

Naziv ostaje isti, ali koncept je u potpunosti jedinstven: novi PEUGEOT 5008 osvaja novo područje – područje velikih SUV-ova sa sedam mjesta u segmentu C. Na tom obećavajućem tržištu, koncept novog SUV PEUGEOT 5008 donosi trostruki izazov:

  • nastaviti razvoj Marke i podići je u viši cjenovni razred

  • postati vozilo prisutno na svjetskoj razini i ostvariti međunarodni uspjeh

  • postati vodeće vozilo segmentu velikih SUV-ova sa sedam mjesta u segmentu C.

Novi PEUGEOT 3008 GT

Samo nekoliko tjedana nakon predstavljanja, novi model PEUGEOT 3008 već nudi svoju najdinamičniju i najluksuzniju izvedbu: GT. Suvremena u načinu izražavanja automobilskog užitka, namijenjena klijenteli sa smislom za estetiku koja je u potrazi za novim iskustvom vožnje, izvedba GT kruna je game novog SUV-a Marke. Novi PEUGEOT 3008 GT ekskluzivno je opremljen motorom 2.0L BlueHDi 180 S&S EAT6, te se odlikuje nizom posebnih značajki, kao i jedinstvenom ponudom karoserije u dvobojnom stilu oštrih linija. Osim toga, izvedba GT Line nudi pristupačnije motore koji su izvrstan spoj sportskog duha i luksuza.

PEUGEOT SLUŽBENO VOZILO HUMANITARNOG KONCERTA JOSÉ CARRERASA

PEUGEOT je službeno vozilo humanitarnog koncerta José Carrerasa koji će se održati u Puli u sklopu njegove posljednje svjetske turneje “A Life In Music”, Final World Tour. Jose Carreras nastupit će u jedinstvenoj atmosferi antikne pulske Arene, 23. srpnja 2016., s početkom u 21 sat.

PEUGEOT PONOSNI PARTNER ATP CROATIA OPEN 2016

PEUGEOT je uključen u ATP Croatia Open treću godinu zaredom kao ponosni partner i sponzor. ATP Croatia Open najstariji je i najugledniji teniski turnir u Hrvatskoj i regiji. U svom 27. izdanju održava se u Umagu od 15. do 24. srpnja 2016. I ove godine, Peugeot će biti službeno vozilo turnira i organizatorima staviti na raspolaganje flotu svojih vozila, kojima će se prevoziti igrači i VIP gosti, a posjetitelji turnira imat će priliku upoznati Novi SUV Peugeot 2008, kompaktni SUV marke.

PureTech, Motor godine 2016.

Povodom 18. dodjele nagrade International Engine of the Year u Stuttgartu, 1. lipnja 2016. , povjerenstvo sastavljeno od međunarodnih novinara dodijelilo je nagradu za „Motor godine 2016.“ u kategoriji 1l do 1.4l benzinskom trocilindarskom turbomotoru PureTech 1.2L koji je razvila grupa PSA. Tom je nagradom drugi put okrunjen uspjeh motora koji se proizvode u tvornici Française de Mécanique u Douvrinu (Pas-de-Calais).