Novi automatski mjenjač sa 6 brzina, EAT6, uz Quickshift tehnologiju omogućuje još brže izmjene brzina za fluidniju i udobniju vožnju. Pored više dinamike, zahvaljujući smanjenju rotirajućih masa, ovaj mjenjač donosi i još više efikasnosti, uz još bolju uštedu goriva i smanjenje emisije CO2. EAT6 automatski mjenjač dostupan je uz motor 1,2 PureTech 110 S&S.
Modularan i kompaktan, živahan i moćan, ovaj trocilindarski motor esencija je tehnologije učinkovitosti. Uz vozna svojstva među najboljima na tržištu nudi i visoku elastičnost te odličnu kombinaciju snage i potrošnje goriva. Kompaktnih dimenzija i male mase, uz uporabu inovativnih materijala, ovaj novi motor otvara novu dimenziju efikasnosti uz zadržavanje visoke pouzdanosti
kakva krasi osjetno veće i teže motore. Pružajući visoku snagu i zadovoljstvo u vožnji, ovaj motor donosi 21% uštede u potrošnji goriva i emisiji CO2.
Peugeot 208 donosi i izvedbu 1.2 PureTech 110 S&S EAT6, opremljenu novim 6 brzinskim automatskim mjenjačem.
BlueHDi je naziv novih Euro 6 dizel motora Marke. Ova tehnologija donosi drastično smanjenje emisije NOx, za više od 90%, smanjenje potrošnje goriva i čak 99.9% uklanjanje emisije čestica čađe.
U Peugeot 208 ugrađuju se BlueHDi motori zapremine 1.6 litara, snage od 75, 100 i 120 KS.
Jedna od tehnologija Peugeota 208 nova je generacija BlueHDi motora koji udovoljavaju Euro 6 normama. Zahvaljujući novoj SCR (Selective Catalytic Reduction) tehnologiji i FAP filtru, BlueHDi dramatično smanjuje emisiju NOx, preko 90%, kako bi optimizirao emisiju CO2, potrošnju goriva i eliminirao 99.9% emisije čestica čađe.
Stop & Start tehnologija automatski gasi motor tijekom stajanja kako bi umanjila potrošnju goriva i emisiju CO2. Ponovno pokretanje motora je automatsko i gotovo trenutačno.
Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 S&S postavio je novi rekord u potrošnji na velikim udaljenostima koji je homologirao UTAC. Prijeđeno je 2152 km s 43 litre dizela, odnosno postignuta je prosječna potrošnja goriva od samo 2,0 l /100km. Taj uspjeh ostvaren je krajem travnja na probnoj stazi Belchamp u Francuskoj pod nadzorom francuskog homologacijskog tijela automotosaveza UTAC. Serijski Peugeot 208 opremljen motorom 1.6L BlueHDi 100 S&S i ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, a vozio je 38 sati i 2152 km, te pri tom potrošio 43 litre goriva! Peugeot 208 je postavio apsolutni rekord u potrošnji za serijska vozila na velikim udaljenostima.
PEUGEOT VOZILA
MAPA STRANICE