TEHNIČKI PODACI

Na temelju tri osnovice (3m, 3.45m i 4.04m), dostupne su četiri duljine (L1, L2, L3 i L4) i tri visine (H1, H2 i H3) za ukupno osam stilova tijela u rasponu od 8 do 17m 3 u opsegu opterećenja.

DIMENZIJE

  • /image/40/4/peugeot-box-2014-222-fr-v2.492404.jpg

  • /image/40/6/peugeot-box-2014-224-fr-v2.492406.jpg

  • /image/40/5/peugeot-box-2014-223-fr-v2.492405.jpg

/image/40/7/peugeot-box-2014-225-fr.492407.jpg
/image/40/8/peugeot-box-2014-226-fr.492408.jpg

VOLUMEN

NOSIVOST

MOTORI

/image/40/9/peugeot-diesel-2015-107-fr.492409.jpg

2.2l HDi 130 i 150

Ovi motori imaju 96 kW, s okretnim momentom od 320 Nm na 1.800 o / min, a 110 kW s okretnim momentom od 350 Nm na 1.750 o / min. Ove karakteristike čine ih idealnim za višekratnu urbanu upotrebu, kao i za duža putovanja.

2.0l BlueHDi

Kao dio postupka odobravanja, novi motor 2.0l BlueHDi proveo je više od 10.000 sati na ispitnoj klupi i bio je testiran na više od 1.300.000 km. Ispušni sustav koristi sustav filtriranja čestica aditiva PSA Group, od kojih je više od 10 milijuna proizvedeno od 2001. godine. Motor također uključuje izravnu cijev za ubrizgavanje goriva s optimiziranim tlakom od 1.800 bara.

/image/41/0/peugeot-308-2015-012-fr.492410.jpg

TEHNOLOGIJA BlueHDi

BlueHDi je ime koje se dodjeljuje dizelskim motorima Euro 6 PSA grupe, povezujući učinkovitost s potrošnjom goriva. Ova tehnologija smanjuje emisije dušikovog oksida (NOx) za više od 90%, a istovremeno smanjuje emisije CO2 i potrošnju goriva.

Dolazak tehnologije Stop & Start na sve te motore doprinosi jednoj od najnižih razina potrošnje goriva na tržištu. Ušteda goriva porasla je za još 0,5 l / 100 km u gradu, uz prosječno smanjenje emisije CO2 od 5 g / km tijekom kombiniranog ciklusa.

Filtar za čestice

Tehnologija filtriranja čestica na svim Peugeot Boxer motorima smanjuje emisije onečišćujućih tvari na jedva mjerljive razine, istovremeno održavajući učinkovitost motora.