PEUGEOT 210 GODINA

210 godina povijesti, 210 godina nevjerojatnih trenutaka.

Istražite našu povijest kroz 12 videozapisa koji ilustriraju ključne trenutke koji su oblikovali marku PEUGEOT.

210 godina povijesti, 210 godina nevjerojatnih trenutaka.

Istražite našu povijest kroz 12 videozapisa koji ilustriraju ključne trenutke koji su oblikovali marku PEUGEOT.

 

Armand PEUGEOT

Fear nothing. Only believe.” 
Godina 1882. počela je vizijom jednog čovjeka da revolucionira prijevoz. Počevši s biciklima, a zatim napredujući sve do automobila, Armandova strast prema bilo čemu na kotačima i velika znatiželja da stvari rade na drugačiji način porektale su PEUGEOT od samih početaka.

 

Armand PEUGEOT

Fear nothing. Only believe.” 
Godina 1882. počela je vizijom jednog čovjeka da revolucionira prijevoz. Počevši s biciklima, a zatim napredujući sve do automobila, Armandova strast prema bilo čemu na kotačima i velika znatiželja da stvari rade na drugačiji način porektale su PEUGEOT od samih početaka.

 

PEUGEOT - WRC

Pijesak, blato i prašina: otkrijte kraljevstvo u kojem je PEUGEOT vladao desetljećima.
Nakon što je u prvom pokušaju osvojio Safari reli 1978. godine, a zatim i prvenstvo konstruktora, PEUGEOT je preuzeo svijet relija. Ovo je bio samo početak u dugom nizu pobjeda koje su uspostavile PEUGEOT momčadi.

 

PEUGEOT - WRC

Pijesak, blato i prašina: otkrijte kraljevstvo u kojem je PEUGEOT vladao desetljećima.
Nakon što je u prvom pokušaju osvojio Safari reli 1978. godine, a zatim i prvenstvo konstruktora, PEUGEOT je preuzeo svijet relija. Ovo je bio samo početak u dugom nizu pobjeda koje su uspostavile PEUGEOT momčadi.

 

Le Mans 1993

Znate što je bolje od biti na vrhu pobjedničkog postolja? Zauzeti ga u potpunosti!
1993. godine u mitsku 24-satnu utrku Le Mans ušla su tri modela PEUGEOT 905.
Nakon iscrpljujućeg, napornog natjecanja, PEUGEOT modeli su zauzeli 1., 2. i 3. mjesto i legenda je rođena.

 

Le Mans 1993

Znate što je bolje od biti na vrhu pobjedničkog postolja? Zauzeti ga u potpunosti!
1993. godine u mitsku 24-satnu utrku Le Mans ušla su tri modela PEUGEOT 905.
Nakon iscrpljujućeg, napornog natjecanja, PEUGEOT modeli su zauzeli 1., 2. i 3. mjesto i legenda je rođena.

 

"Car Of The Year"

Što je sve zajedničko 1969., 1988., 2002., 2014., 2017. i 2020. godini? Peugeot je šest puta osvojio naprestižniju nagradu "Car Of The Year", a time se pridružio odabranom društvu od još tri marke s najviše nagrada u povijesti automobila godine.

 

"Car Of The Year"

Što je sve zajedničko 1969., 1988., 2002., 2014., 2017. i 2020. godini? Peugeot je šest puta osvojio naprestižniju nagradu "Car Of The Year", a time se pridružio odabranom društvu od još tri marke s najviše nagrada u povijesti automobila godine.

 

Pikes Peak

1998. i 1999. PEUGEOT 406 T16 dva je puta zaredom pobijedio na međunarodnom usponu na brdo. 25 godina na stazi, PEUGEOT lav je opet zaurlao - ovaj put sa Sébastienom LOEB-om. Nije samo pobijedio. Oborio je rekord i postavio nove standarde za ovu epsku utrku.

 

Pikes Peak

1998. i 1999. PEUGEOT 406 T16 dva je puta zaredom pobijedio na međunarodnom usponu na brdo. 25 godina na stazi, PEUGEOT lav je opet zaurlao - ovaj put sa Sébastienom LOEB-om. Nije samo pobijedio. Oborio je rekord i postavio nove standarde za ovu epsku utrku.

 

Tip 1, 2, 3

1889. godine na svjetskom sajmu u Parizu Armand PEUGEOT predstavio je svoj prvi automobil na parni pogon Tip 1. Nakon toga su predstavljeni motori s unutrašnjim izgaranjem, a slijedili su Tip 2 i Tip 3. 

 

Tip 1, 2, 3

1889. godine na svjetskom sajmu u Parizu Armand PEUGEOT predstavio je svoj prvi automobil na parni pogon Tip 1. Nakon toga su predstavljeni motori s unutrašnjim izgaranjem, a slijedili su Tip 2 i Tip 3. 

 

e-LEGEND

Kad prošlost sretne budućnost, tada se rađaju legende.
Predstavljen kao konceptni automobil na salonu automobila u Parizu 2018. godine,  s potpuno električnim motorom retro  izgledom. Tisuće su putem interneta zatražile proizvodnju ovog izvanrednog prototipa i e-Legend će uskoro postati stvarnost.

 

e-LEGEND

Kad prošlost sretne budućnost, tada se rađaju legende.
Predstavljen kao konceptni automobil na salonu automobila u Parizu 2018. godine,  s potpuno električnim motorom retro  izgledom. Tisuće su putem interneta zatražile proizvodnju ovog izvanrednog prototipa i e-Legend će uskoro postati stvarnost.

 

PEUGEOT 205

Upoznajte automobil u koji se niste mogli ne zaljubiti.
Više nego  zgodan hatchback ili nezaboravan prvi automobil. 205 je legenda automobila i ikona stila. Osvajala je reli prvenstva i srca javnosti od 1885. godine, prodavši preko 5 milijuna primjeraka u 15 godina.

 

PEUGEOT 205

Upoznajte automobil u koji se niste mogli ne zaljubiti.
Više nego  zgodan hatchback ili nezaboravan prvi automobil. 205 je legenda automobila i ikona stila. Osvajala je reli prvenstva i srca javnosti od 1885. godine, prodavši preko 5 milijuna primjeraka u 15 godina.

 

PEUGEOT 404

Jedan broj. Jedan auto. Jedna ikona.
Elegantan i moderan PEUGEOT 404 nastao je prije 60 godina iz avangardnih dizajna Pininfarine. Od tada je prerađen u razne verzije, uključujući kabriolet i karavan.

 

PEUGEOT 404

Jedan broj. Jedan auto. Jedna ikona.
Elegantan i moderan PEUGEOT 404 nastao je prije 60 godina iz avangardnih dizajna Pininfarine. Od tada je prerađen u razne verzije, uključujući kabriolet i karavan.

 

"Charlatans" Indy 500

Otkrijte zašto su trojica mladića dobila ovaj nadimak. I kako su dokazali da su svi pogriješili.
Trojica mladića iz PEUGEOTA, Georges Boillet, Jules Goux i Paolo Zuccarelli, koji su motore vidjeli drugačije, odlučili su stvoriti vlastiti trkaći automobil. Stvorili su PEUGEOT L76, revolucionarni trkač s lakšim, ekonomičnijim motorom. Na svom debiju 1913. osvojili su Indy 500!

 

"Charlatans" Indy 500

Otkrijte zašto su trojica mladića dobila ovaj nadimak. I kako su dokazali da su svi pogriješili.
Trojica mladića iz PEUGEOTA, Georges Boillet, Jules Goux i Paolo Zuccarelli, koji su motore vidjeli drugačije, odlučili su stvoriti vlastiti trkaći automobil. Stvorili su PEUGEOT L76, revolucionarni trkač s lakšim, ekonomičnijim motorom. Na svom debiju 1913. osvojili su Indy 500!

 

Zaposlenici

Jednostavno je. Bez njih PEUGEOT ne bi postojao.
Ljudi su ti koji čine PEUGEOT. Njihov talent i kreativnost nastavili su izvornu viziju Armanda PEUGEOTA o modernizaciji automobila, osvojivši 160 zemalja i isporučujući tehnologiju i usluge koje PEUGEOT vode u budućnost.

 

Zaposlenici

Jednostavno je. Bez njih PEUGEOT ne bi postojao.
Ljudi su ti koji čine PEUGEOT. Njihov talent i kreativnost nastavili su izvornu viziju Armanda PEUGEOTA o modernizaciji automobila, osvojivši 160 zemalja i isporučujući tehnologiju i usluge koje PEUGEOT vode u budućnost.

 

401 Eclipse

1932. George PAULIN sanjao je o vožnji na otvorenom bez neugodnosti krova koji prokišnjava. Njegova je ideja bila napraviti pomični. Nakon što se zaljubio u tu ideju, PEUGEOT više od 60 godina primjenjuje PAULIN-ovu ideju pomičnog krova.

 

401 Eclipse

1932. George PAULIN sanjao je o vožnji na otvorenom bez neugodnosti krova koji prokišnjava. Njegova je ideja bila napraviti pomični. Nakon što se zaljubio u tu ideju, PEUGEOT više od 60 godina primjenjuje PAULIN-ovu ideju pomičnog krova.