POSEBNA PONUDA

Posebna ponuda za članove kluba vjernosti

Akcija 1809-3110

SET SPOJKE

Kako ćete znati kad je potrebno mijenjati spojku? To se može očitovati kroz različite simptome: mjenjač pokazuje otpor u trenutku promjene brzine, motor proizvodi buku koja nestaje pritiskom na papučicu spojke, vozilo se trese ili udara prilikom pokretanja ili pomicanja.

Da biste izbjegli oštećenje vašeg mjenjača brzina, probleme kod izmjene brzina, ubrzanja, kočenja ili čak potpune imobilizacije vozila, potrebno je na vrijeme promijeniti set spojke.

PEUGEOT Vam nudi set spojke prve ugradnje kako bi Vaše vozilo bilo kao novo, a za vozila iznad tri godine starosti može se koristiti set tvornički obnovljenih spojki.

 

DVOSTRUKI PRIGUŠNI ZAMAŠNJAK MOTORA

DVOSTRUKI PRIGUŠNI ZAMAŠNJAK je potrošni dio koji ima vijek trajanja desetak godina. Vrlo je robustan, osigurava zaštitu mjenjača i nudi ugodan osjećaj u vožnji.

Možete odabrati između zamašnjaka prve ugradnje i tvornički obnovljeni dio. U tom slučaju, potrošni dijelovi (opruge, ležajevi, klizni ležajevi...) promijenjeni su 100%, a gotov proizvod prošao je iste testove kao originalni dio: testovi termičkih udara, testovi rezonancije, testovi momenta, testovi dinamičkih karakteristika, testovi frekvencije i amplitude vertikalnog pomaka.

Njihov vijek trajanja odgovara vijeku originalnog dijela te vrijede isti jamstveni uvjeti.

 

FILTAR ČESTICA – JEDINSTVEN SUSTAV

Sustav filtra čestica je sustav visoke tehnologije koji se sastoji od posebnih materijala i u potpunosti je elektronički upravljani proizvod.

Sustav radi tako da pronalazi i sprema u filtar štetne čestice koje nisu izgorjele, zatim ih redovito eliminira sagorijevanjem za vrijeme regeneracijske faze. Plinovi proizašli iz motora kontinuirano su filtrirani.

 

Povremeno (svakih 400 do 1000 km, s obzirom na uvjete vožnje), temperatura filtra je jako povišena, blizu 600°C. To je trenutak izgaranja čestica i regeneracije (čišćenja) filtra. Regeneraciji treba 2 do 3 minute i djeluje neprimjetno za vozača i bez utjecaja na vozna svojstva. Bez ovog sagorijevanja čestice bi se nagomilale i filtar bi se začepio, što može dovesti do lošeg funkcioniranja, a i prestanka rada motora.

 

Filtar čestica je bitan dio vašeg vozila potpuno integriran u ispušni sustav.

  • eliminira čestice i crni dim koji proizvodi Diesel motor.
  • PSA HDi motori s filtrom čestica su najčišći Diesel motori u svojoj generaciji.
  • dovodi emisiju čestica do nemjerljive razine.

 

 Pojmovi:

Dio prve ugradnje= Originalni rezervni dio kakav je ugrađen u Vaše vozilo u trenutku proizvodnje. Koristeći originalni dio osiguravate da je Vaš auto kao nov: zadržat ćete kvalitetu i udobnost, upravljivost, držanje ceste i sigurnost. Doprinijet ćete dugovječnosti Vašeg vozila.

 

Eurorepar= Za vozila iznad tri godine starosti, PEUGEOT je razvio gamu Eurorepar. Odgovara strogim kriterijima Marke, a dizajnirani su posebno za Vaš auto.

 

Obnovljeni dio= PEUGEOT prikuplja zamijenjene originalne dijelove i posebna tvornica ih obnavlja. Svi potrošni dijelovi su zamijenjeni, a obnovljeni dio prođe iste testove kao i originalni dio. Koristeći obnovljene dijelove pomažete u očuvanju okoliša jer taj proces bitno smanjuje količinu otpada i potrošene energije.

Zbog iznimno strogih kriterija i provedenih kontrola, PEUGEOT pruža isto jamstvo bez obzira jesu li dijelovi originalni, Eurorepar ili obnovljeni dijelovi.