/image/32/3/peugeot-history-header.719323.jpg
/image/32/3/peugeot-history-header.719323.jpg
PEUGEOT 210 GODINA

1889

Otkriven parni pogon na 3 kotača

/image/31/7/serpollet-1889.719317.jpg

Armand PEUGEOT je na Svjetskom sajmu u Parizu predstavio prvi automobil marke PEUGEOT.

Vozilo je dizajnirano s poznatim inženjerom Léonom Serpolletom.

1948

Lansiranje modela 203: Prvi karoserijski automobil

/image/32/4/peugeot-203-history.719324.jpg

PEUGEOT 203 bio je prvi automobil proizveden nakon Drugog svjetskog rata.

To je ujedno bio i prvi karoserijski model s glavom cilindra u obliku hemisfere i ventilima u obliku slova V.

PEUGEOT 203 prvi je model koji je proizveden u više od 500.000 primjeraka.

1960

Lansiranje modela 404

Za razliku od svojih prethodnika,  PEUGEOT 404 prihvatio je kutne linije.

Povećanje zastakljenih površina ovog modela odražavalo je modernizaciju i eleganciju automobila koji će se proizvoditi tijekom 1960-ih, što je u velikoj suprotnosti s ranijim modelima 1950-ih.

1964. godine PEUGEOT 404 je opremljen prvim motorom s izravnim ubrizgavanjem.

1968

Lansiranje modela 504

/image/32/8/peugeot-cabrio-504-history.719328.jpg

Proglašen 1969. godine europskim automobilom, PEUGEOT 504 bio je (i još uvijek je) PEUGEOT-ov najdugovječniji komercijalizirani model (3.700.000 primjeraka je proizvedeno do prekida proizvodnje 2006.).

Namijenjen klijenteli srednje klase, također se svrstao na 1. mjesto u Africi i Južnoj Americi zahvaljujući svojoj stabilnosti i izdržljivosti.

1972

Mali model 104

/image/31/4/c47-104-orange.719314.jpg

Reklamiran sloganom "All of PEUGEOT in 3.58m", u to vrijeme PEUGEOT 104 predstavljen je kao namjanje vozilo.

1979

Lansiranje modela 604

/image/32/7/peugeot-604-history.719327.jpg

Kao rezultat svog stila i stasa, PEUGEOT 604 usvojili su najviši vladini dužnosnici u cijeloj Europi.

Prvi turbo dizelski motor komercijaliziran u Europi također je integriran u PEUGEOT 604.

1983

Čarobni model 205

/image/31/5/c60-205-5-portes.719315.jpg

Sada već kultni PEUGEOT 205 postao je - "čarobni broj".

Također je postao dvostruki svjetski prvak u reliju i pobijedio na dvije utrke Pariz-Dakar.

205 je postao najprodavaniji automobil u Francuskoj svih vremena, a ujedno i najviše izvoženi francuski automobil.

1987

Lansiranje modela 405

/image/32/5/peugeot-405-history.719325.jpg

Nakon uspješnog lasniranja 1987. godine, po drugi put 1988. godine PEUGEOT je osvojio laskavu titulu europskog automobila godine.

1997

Lansiranje modela 406

/image/32/6/peugeot-406-coupe-history.719326.jpg

Njegov bezvremenski dizajn učinio ga je kolekcionarskim snom.
PEUGEOT 406 također je postao prvi kupe izrađen s dizelskim motorom (2001.).

1998

7 milijuna primjeraka - model 206

PEUGEOT 206 bio je još jedan od najprodavanijih modela marke, a čak je postao i trostruki svjetski prvak u reliju.

Njegova CC verzija (lansirana 2000. godine) ponovno je pokrenula 'transformirane kupee', koje je PEUGEOT prvi predstavio 1934. godine.

2016

Lansiranje modela 3008

/image/32/9/peugeot-new-3008-suv-history.719329.jpg

Nakon uspješnog lansiranja krajem 2016. godine, SUV PEUGEOT 3008 pohvaljen je zbog svog stila, dizajna interijera i izvanrednih karakteristika, a žiri od 58 europskih novinara proglasio ga je automobilom 2017. godine.

To je prvi nagrađivani SUV od 1964. godine i peti Peugeot koji je osvojio nagradu automobila godine nakon PEUGEOTA 308 2014., PEUGEOTA 307 2002., PEUGEOTA 405 1988. i PEUGEOTA 504 1969. godine.