INOVACIJE MARKE PEUGEOT

/image/32/3/peugeot-history-header.719323.jpg
/image/32/3/peugeot-history-header.719323.jpg

INOVACIJE MARKE PEUGEOT

Fokusirajući se na istraživanje i razvoj, Peugeot se uvijek prilagođavao potrebama vremena i uvijek je bio korak ispred.
Više nego ikad prije, inovacije su ključne za uspjeh naših vozila.

1890

Prvo vozilo s prednjim pogonom

/image/37/9/type2-1890-02.152283.719379.jpg

Armand Peugeot napustio je paru u korist benzina i proizveo prvo PEUGEOT vozilo s prednjim pogonom: Tip 2.

1929

Lansiranje modela 201

PEUGEOT 201 bio je prvi Peugeot automobil koji je upotrijebio sustav brojeva s nulom u sredini.

To je ujedno bio i prvi automobil na svijetu koji je serijski proizveden s neovisnim prednjim kotačima (1931).

Njegov uspjeh pomogao je da Peugeot prebrodi ekonomsku krizu kasnih 1920-ih.

1934

Prvi automobil s preklopnim krovom

/image/37/4/c30-401-eclipse.152269.719374.jpg

Prvi automobil pokrenut s preklopnim krovom bio je PEUGEOT 401: Eclipse.

Ta je funkcionalnost naknadno proizvedena na modelima 401, 402 i 601, zatim na modelima 206, 207, 307 i 308 CC (Paulin patentirani sustav).

1936

Prva proizvodnja dizelskih motora

/image/37/6/illus-1936-innovations.152275.719376.png

Peugeot je komercijalizirao dizel motore od 1928. godine, a lansirao je HL50, proizveden u Sochauxu.

Dizel motori dodani su u sve Peugeot furgone, a zatim u limuzinu 402. Proizvodnja je (privremeno) zaustavljena 1939. godine zbog Drugog svjetskog rata.

1941

Prvo Peugeot električno vozilo

/image/37/7/illus-1941-innovations.152277.719377.png

Predstavljeno je 377 primjera lakog električnog vozila VLV, kao rješenje ograničenja goriva.

Godinama kasnije, električni Peugeot 106 držat će svjetski rekord u prodaji automobila s  nultom stopom ispušnih plinova.

1955

Prva suradnja s Pininfarinom

/image/38/4/peugeot-403-history.719384.jpg

PEUGEOT 403 bio je prvi francuski automobil koji je serijski opremljen dizelskim motorom, a 1959. godine postao je i prvi automobil na svijetu koji je opremljen elektromagnetskim ventilatorom spojke (Peugeot patent).

1965

Lansiranje modela 204

/image/38/5/peugeot-204-history.719385.jpg

Model 204 je prvi Peugeot automobil s prednjim pogonom, koji se sastoji od motora od lakih legura s bregastom osovinom, poprečnog prijenosnika, četiri neovisna kotača i prednjih disk kočnica.

1967

Najmanji aluminijski dizelski motor na svijetu

/image/37/3/204cabriolet-1965-02.152263.719373.jpg

Najmanji aluminijski dizelski motor na svijetu lansirao je Peugeot krajem 1960-ih godina.

1998

Predstavljeni dizelski motori HDI

/image/38/3/blue-hdi-engine.719383.jpg

HDI dizel motori prvi put su predstavljeni na modelu 406. 

Primijenjena i testirana u Peugeot SUV vozilima, BlueHDi tehnologija smanjuje emisiju NOx do 90%, a najfinije čestice za 99,9%.

Ova tehnologija, prepoznata kao najučinkovitija na tržištu u smanjenju dizelskih emisija, također smanjuje emisiju CO2 i potrošnju goriva.

2000

Prvi filter čestica

/image/37/8/peugeot-diesel-2015-159.719378.jpg

Na modelu 607 predstavljen je novi filter čestica.

2011

Prvi svjetski 'Full HYbrid4' motor

/image/38/2/3008-hybrid4.719382.jpg

Peugeot je predstavio 3008 HYbrid4 Crossover s potpuno hibridnim motorom 4 - prvi dizel-hibrid na svijetu.

Model je ponudio smanjenje potrošnje za 35%, emisiju CO2 od samo 99 g i režim nula-emisije CO2.

2015-2017

Međunarodni motor godine

/image/38/1/peugeot-essence-2015-135-fr.719381.jpg

Na 17., 18. i 19. izdanju "International Engine of the Year" u Stuttgardu, motor PureTech u kategoriji od 1,0 do1,4 litara osvojio je nagradu "Engine of the Year".