Fokusirajući se na istraživanje i razvoj, Peugeot se uvijek prilagođavao potrebama vremena i uvijek je bio korak ispred.
Više nego ikad prije, inovacije su ključne za uspjeh naših vozila.
Armand Peugeot napustio je paru u korist benzina i proizveo prvo PEUGEOT vozilo s prednjim pogonom: Tip 2.
PEUGEOT 201 bio je prvi Peugeot automobil koji je upotrijebio sustav brojeva s nulom u sredini.
To je ujedno bio i prvi automobil na svijetu koji je serijski proizveden s neovisnim prednjim kotačima (1931).
Njegov uspjeh pomogao je da Peugeot prebrodi ekonomsku krizu kasnih 1920-ih.
Prvi automobil pokrenut s preklopnim krovom bio je PEUGEOT 401: Eclipse.
Ta je funkcionalnost naknadno proizvedena na modelima 401, 402 i 601, zatim na modelima 206, 207, 307 i 308 CC (Paulin patentirani sustav).
Peugeot je komercijalizirao dizel motore od 1928. godine, a lansirao je HL50, proizveden u Sochauxu.
Dizel motori dodani su u sve Peugeot furgone, a zatim u limuzinu 402. Proizvodnja je (privremeno) zaustavljena 1939. godine zbog Drugog svjetskog rata.
Predstavljeno je 377 primjera lakog električnog vozila VLV, kao rješenje ograničenja goriva.
Godinama kasnije, električni Peugeot 106 držat će svjetski rekord u prodaji automobila s nultom stopom ispušnih plinova.
PEUGEOT 403 bio je prvi francuski automobil koji je serijski opremljen dizelskim motorom, a 1959. godine postao je i prvi automobil na svijetu koji je opremljen elektromagnetskim ventilatorom spojke (Peugeot patent).
Model 204 je prvi Peugeot automobil s prednjim pogonom, koji se sastoji od motora od lakih legura s bregastom osovinom, poprečnog prijenosnika, četiri neovisna kotača i prednjih disk kočnica.
Najmanji aluminijski dizelski motor na svijetu lansirao je Peugeot krajem 1960-ih godina.
HDI dizel motori prvi put su predstavljeni na modelu 406.
Primijenjena i testirana u Peugeot SUV vozilima, BlueHDi tehnologija smanjuje emisiju NOx do 90%, a najfinije čestice za 99,9%.
Ova tehnologija, prepoznata kao najučinkovitija na tržištu u smanjenju dizelskih emisija, također smanjuje emisiju CO2 i potrošnju goriva.
Na modelu 607 predstavljen je novi filter čestica.
Peugeot je predstavio 3008 HYbrid4 Crossover s potpuno hibridnim motorom 4 - prvi dizel-hibrid na svijetu.
Model je ponudio smanjenje potrošnje za 35%, emisiju CO2 od samo 99 g i režim nula-emisije CO2.
Na 17., 18. i 19. izdanju "International Engine of the Year" u Stuttgardu, motor PureTech u kategoriji od 1,0 do1,4 litara osvojio je nagradu "Engine of the Year".
PEUGEOT VOZILA
MAPA STRANICE