Remote Control i e-Remote Control nude vam jedinstveno iskustvo udobnosti zahvaljujući jedinstvenim i učinkovitim funkcijama koje nadilaze samu vožnju
E-REMOTE CONTROL FUNKCIJE:
E-Remote Control besplatna je usluga dostupna za nova električna i plug-in hibridna vozila. Može se koristiti putem aplikacije MyPeugeot.
Informacije o statusu
Na glavnom zaslonu prikazuju se ključne informacije o bateriji, uključujući status napunjenosti i procjenu dosega električne vožnje.
Za prikaz ažuriranih informacija potrebno je osvježiti početnu stranicu tako da:
– prstom kliznete od vrha prema dnu
– kliknete na okruglu strelicu u gornjem desnom kutu
Točne informacije trebale bi se pojaviti za manje od minute.
Dok se informacije učitavaju potrebna je stabilna internetska veza.
Ne smijete prebacivati s bežičnog interneta na 3G/4G/5G mobilne podatke ni obrnuto. U suprotnom će doći do prekida komunikacije.
Punjenje na daljinu
Ta vam funkcija omogućuje da na daljinu postavite i pokrenete punjenje vozila ako je priključeno na punjač. Možete i prebaciti s trenutnog punjenja na odgođeno punjenje i obrnuto. Odgođeno punjenje možete aktivirati i pritiskom na posebnu tipku na utoru za punjenje. Kad punjenje dosegne 100 %, šalje se obavijes
Grijanje i hlađenje na daljinu
Riječ je o funkciji koja osigurava ugodnu temperaturu u vašem vozilu. Ne morate sami konfigurirati temperaturu jer će e-Remote Control uvijek osiguravati ugodnih 21 °C.
Opći uvjeti uporabe
Upotreba ove funkcije tijekom punjenja neće utjecati na doseg vašeg vozila pa će ono biti spremno za upotrebu na ugodnoj temperaturi.
Kad programirate temperaturu, sustav se pokreće 30 do 45 minuta prije ciljnog vremena kako bi vaše vozilo postiglo ugodnu temperaturu i ostaje aktiviran 10 minuta nakon ciljnog vremena. Stoga morate namjestiti vrijeme kad planirate koristiti vozilo.
Ovisno o razini opreme vašeg vozila, možete programirati i punjenje na zaslonu povezanog sustava za navigaciju sa stranice „Charge” (Punjenje) u izborniku „ELECTRICAL” (Električno) te programirati zagrijavanje ili hlađenje u izborniku „OPTIONS” (Opcije) na stranici „AIR CONDITIONING” (Klimatizacija).
Prvo pokretanje programiranog zagrijavanja ili hlađenja započet će samo ako postoji najmanje 45 minuta od trenutka programiranja do odabranog ciljnog vremena.
Kad ga jednom programirate, vozilo će pohraniti odabir i pokretat će ga čak i izvan područja dobro pokrivenih mrežom.
Vrata i/ili prtljažnik moraju biti zaključani. Ako otključate vozilo tijekom zagrijavanja ili hlađenja, program će se zaustaviti nakon jedne minute.
Vozilo će zapamtiti naredbe za punjenje koje zaprimi tijekom programiranog zagrijavanja ili hlađenja i pokrenut će ih nakon što namjesti temperaturu. U aplikaciji se može pojaviti poruka s obaviješću.
Posebni uvjeti za hibridna vozila
Pokretanje zagrijavanja ili hlađenja vašeg vozila prekinut će punjenje koje je u tijeku. Punjenje će se nastaviti po završetku namještanja temperature, ako to omogući punionica. Ako se razina napunjenosti baterije spusti ispod 20 %, a vozilo nije na punionici, funkcija zagrijavanja i hlađenja vozila neće biti dostupna.
Posebni uvjeti za električna vozila
Brzo punjenje može raditi usporedno sa zagrijavanjem ili hlađenjem, bez ikakvih preduvjeta. Međutim, tijekom običnog punjenja, preduvjet je vanjska temperatura:
– ako je ona između 5 ° i 35 °, zagrijavanje ili hlađenje i punjenje mogu se provoditi istodobno
– izvan tog raspona, programirano zagrijavanje ili hlađenje prekinut će punjenje vašeg vozila. Ono će se nastaviti po završetku programa.
Ako se razina napunjenosti baterije spusti ispod 50 %, funkcija zagrijavanja i hlađenja vozila neće biti dostupna.
REMOTE CONTROL FUNKCIJE:
Remote Control usluga je koja se nadoplaćuje, a dostupna je za nove termičke motore, električna i plug-in hibridna vozila te omogućuje interakciju na daljinu između vašeg pametnog telefona i vozila. Usluga se može koristiti putem aplikacije MyPeugeot.
Za svaku funkciju Remote Control, najviše 20 sekundi nakon slanja naredbe na dva načina možete provjeriti je li ona zaista poslana:
– traka s obaviješću (ako je otvorena početna stranica aplikacije MyPeugeot)
– notifikacija (ako aplikacija MyPeugeot radi u pozadini ili ako je pametni telefon zaključan)
Status zaključavanja
Funkcija vam omogućuje da pratite status zaključavanja vašeg vozila. Da biste vidjeli ažurirani status na početnoj stranici, morate je osvježiti tako da:
– prstom kliznete od vrha prema dnu
– kliknete na okruglu strelicu u gornjem desnom kutu
Napomena: Čim se otključaju barem jedna vrata, prikazuje se status „otključano” u aplikaciji MyPeugeot.
Zaključavanje/otključavanje na daljinu
Funkcija vam omogućuje da na daljinu zaključate/otključate vrata vozila. Tipke u aplikaciji animacijom pokazuju da je izvršavanje naredbe u tijeku. Vozilo se zaključava/otključava najviše 8 sekundi nakon naredbe.
Tipke su dostupne neovisno o statusu zaključavanja vozila, na primjer tipka „zaključati” dostupna je čak i ako je vozilo već zaključano.
Svjetla na daljinu
Funkcija vam omogućuje da na daljinu uključite sva četiri pokazivača smjera ili bočna svjetla, ovisno o vašem vozilu. Tipke u aplikaciji animacijom pokazuju da je izvršavanje naredbe u tijeku najviše osam sekundi nakon vaše naredbe:
– najprije, da je izvršavanje naredbe u tijeku
– nakon 10 sekundi da su svjetla uključena.
Truba na daljinu
Funkcija vam omogućuje da potrubite na daljinu. Tipke u aplikaciji animacijom pokazuju da je izvršavanje naredbe u tijeku najviše osam sekundi nakon vaše naredbe:
– najprije, da je izvršavanje naredbe u tijeku – notifikacija vam savjetuje da provjerite dopuštaju li lokalni propisi upotrebu trube
– zatim, nakon 10 sekundi, da vozilo trubi.
Ako vozilo zaprimi još jednu naredbu za trubljenje prije no što je završilo izvršavanje prve, vozilo će potrubiti još jednom, ograničenom jačinom zvuka.
Pretplata na usluge e-Remote Control i Remote Control i njihova aktivacija?
Za usluge Remote potrebna je sigurnosna autentifikacija u cilju prepoznavanja korisnika, Kako bi se provela potpuna autentifikacija, pratite upute u nastavku:
Napomena: Ako za predmetno vozilo već postoji ugovor sklopljen s drugim korisnikom, on se automatski prekida po završetku vašeg postupka aktivacije.
- preuzmite mobilnu aplikaciju MyPeugeot i izradite račun
- unesite broj šasije
- odaberite opciju „Vozilo”, a zatim opciju „Usluga”
- odaberite željenu uslugu s popisa dostupnih Povezanih usluga
- pretplatite se na uslugu
- dovršite aktivaciju u tri koraka:
* to morate učiniti u roku od šest dana, inače će se ugovor automatski prekinuti
- registrirajte provjereni broj telefona
- registrirajte svoj pametni telefon s pomoću sigurnosnog koda i/ili prepoznavanja lica (Face ID) / otiska prsta (Touch ID)
– da biste koristili prepoznavanje lica, morate imati barem IPHONE X
– da biste koristili prepoznavanje otiska prsta, morate imati barem IPHONE 7/ 8 ili Android
- uđite u vozilo sa svojim pametnim telefonom i ključem:
- pokrenite motor vozila,
- uspostavite Bluetooth vezu između vozila i pametnog telefona,
iii. pratite korake za identifikaciju ključa
* Prema potrebi, dostupna ažuriranja vozila prikazat će se u aplikaciji i postaviti prilikom sljedećeg putovanja duljeg od 15 minuta. Čim se vozilo ažurira, moći ćete koristiti Remote usluge.
Napomena: Redovito osvježavajte početnu stranicu aplikacije tijekom razdoblja pretplate i postupka aktivacije tako da kliznete prstom od vrha prema dnu.
Korištenje usluga e-Remote Control i Remote Control: kodeks postupanja
Kako biste maksimalno iskoristili potencijal usluga e-Remote Control i Remote Control, pratite kodeks postupanja opisan u nastavku:
- provjerite jeste li izvršili postupke pretplate i aktivacije
- provjerite jeste li na području na kojem je u potpunosti dostupna mreža
- pobrinite se za to da najmanje jednom tjedno obavite putovanje od najmanje 15 minuta sa svojim vozilom
- provjerite je li deaktiviran privatni način rada vašeg vozila
- Usluge e-Remote Control i Remote Control možete koristiti na različitim pametnim telefonima, pod uvjetom da se prijavite na račun pretplate za uslugu. Aplikacija će vas voditi kroz postupak registracije pametnog telefona putem koraka za validaciju.
Ako unatoč ovim preporukama naiđete na poteškoće, obratite se svojem odjelu za korisničku podršku i ispunite obrazac dostupan u aplikaciji MyPeugeot. Trebat ćete dostaviti zapisnike za analizu.