Jedna od glavnih zadaća marke PEUGEOT kao proizvođača automobila je predanost energetskoj tranziciji koja kod nas ide u skladu s užitkom vožnje. Naš tim inžinjera i dizajnera pokazao se dorastao izazovima i ovoga puta.
Modularan i kompaktan, živahan i moćan, ovaj trocilindarski motor esencija je tehnologije učinkovitosti. Uz vozna svojstva među najboljima na tržištu nudi i visoku elastičnost te odličnu kombinaciju snage i potrošnje goriva. Kompaktnih dimenzija i male mase, uz uporabu inovativnih materijala, ovaj motor otvara novu dimenziju efikasnosti uz zadržavanje visoke pouzdanosti kakva krasi osjetno veće i teže motore. Pružajući visoku snagu i zadovoljstvo u vožnji, ovaj motor donosi 21% uštedu u potrošnji goriva i emisiji
Zahvaljujući SCR (Selective Catalytic Reduction) tehnologiji i FAP filtru, BlueHDi dramatično smanjuje emisiju NOx, preko 90%, kako bi optimizirao emisiju CO2, potrošnju goriva i eliminirao 99.9% emisije čestica čađe.
Uz integraciju Stop&Start tehnologije značajno je smanjena potrošnja goriva u gradskoj vožnji, dok je daljnji napredak osiguran novom generacijom EURO 6 benzinskih i dizel motora.
Pozdravite se s viškom težine! Za najnovije modele, PEUGEOT je posvetio svoju punu pažnju na zadatak smanjenja mase svojih automobila kako bi oni bili lakši i kompaktniji. Svaki novi element, svaka tehnologija koja se koristi, svaka pojedinačna komponenta - sve je pažljivo zamišljeno da doprinesu smanjenju masu vozila.
Krajnji rezultat je smanjenje ukupne mase koja pomaže zadržati potrošnju goriva i emisiju CO2 čvrsto pod kontrolom - ali bez kompromisa u sigurnosti ili performansama.
Kada sjednete u potpuno NOVI PEUGEOT e-208, uronite u stimulativno električno iskustvo vožnje. Njegova trenutna učinkovitost (136 KS i okretni moment od 260 Nm) dopunjena je s tri načina vožnje: Sport, Normal i Eco. S dometom od 211 milja (340 km) predstavlja sigurnu vožnju na svakom putovanju. Za dulja putovanja može se brzo napuniti iz namjenskog javnog terminala za 80% u roku 30 minuta, dok potpuno punjenje iz Wall Boxa traje oko 8 sati.
FAP (filtar čestica) je Peugeotovo rješenje za rješavanje emisije čestica u dizel motorima. Praktički svi HDi motori dolaze opremljena s ovom tehnologijom.
FAP filter je samoodržavajući. On tretira plinova nastalih izgaranjem dizelskog goriva i uklanja do 99,9% svih emisija čestica, bez obzira na veličinu čestica i operativnog stanja vozila.
Postoje dvije faze u procesu: prvi, čestice su uhvaćene u poroznom filteru napravljenom od silicijeva karbida. Nakon nekoliko stotina kilometara, pokreće se faza regeneracije, u kojem su čestice spaljuju na vrlo visokoj temperaturi. Proces je potpuno automatski.
PEUGEOT VOZILA
MAPA STRANICE